De ce

Standard

N-am mai scris de mult. De fapt, nu mi-am mai dat timp pentru mine de mult. Cam de 7 ani, asa….A fost alegerea mea, nu ma plang, doar ca ma gandesc ca e mult…..

7 ani inseamna fii-mea + fii-miu adaugat pe parcurs. De-aia nu ma plang. Au crescut acum, e timpul si pentru mine. Si m-am gandit asa: ce fac eu bine, dar bine de tot? Vorbesc. Ia sa ma apuc sa vorbesc in scris, sa vad ce iese.

Momentan imi prind urechile in WordPress-ul asta, pentru ca nu sunt foarte tehnica de felul meu. Dar sunt hotarata sa dau cu el de pamant!

Asa ca, dragii mosului, o sa scriu aici. De ce-o sa-mi vina. Beware!

Lasă un răspuns

