I’m a legal alien….

Standard

Mie nu-mi place agitatia. Nici lumea multa. Nu vad de ce trebuie sa fac ceva ce face toata lumea, cand pot sa nu. Si nu inteleg de ce toata lumea asta care face acelasi lucru cu alta lume, in acelasi timp cu ea, se uita crucis la mine cand zic ca eu nu. Nu iesiri cu echipa de la munca, nu TB. Team building, adica. De ce trebuie sa fiu chestionata, de fiecare data, cu privire la motivul pentru care eu nu? De ce, subit si dintr-o data, treburile mele NU sunt importante, ci doar un motiv ca sa stric eu, reaua si antisocial, cheful colegilor? De ce ar trebui sa pierd si timpul ala scurt pe care il petrec cu copii, sotul si prietenii mei ca sa castig timp suplimentar cu oamenii de la munca? Cu care stau mai mult in fiecare zi decat cu aceiasi copii, sot si prieteni personali? Sa-mi explice cineva,va rog, de ce ar trebui sa platesc ca sa dorm la maxim 40 de kilometri de patul meu propriu si gratuit. De ce ar trebui sa socializez suplimentar cu niste oameni cu care imi petrec 9 ore pe zi, 5 zile pe saptamana si sa dau si bani pe asta? Oare sunt eu bine cu capul? Ei zic ca nu prea….dar vocile, vocile din capul meu zic ca sunt bine! Stiu sigur ca o sa cititi, unii dintre voi, colegii mei dragi, postul asta. Si ca sa stiti, ma intereseaza prea putin spre deloc ce credeti voi, colegilor, despre treburile mele. Vreau doar sa nu-mi stricati karma si feng-shuiul cu 100 de intrebari cum ca de ce?, da’ ce treaba ai? da’ acuma ti-ai agasit si tu? si altele asemenea. Asa cum eu n-am pretentia sa va faceti voi programul dupa al meu, pliz, dar pliz-pliz, scutiti-ma de dorintele voastre de socializare TB-istica. Si sa mai stiti, dragii mei, ca imi place de voi la munca, sunteti funny si tot restul…dar va vreau doar la munca! In rest, sanatate la pasari!

Lasă un răspuns

