Un fleac….m-au ciuruit!

Standard

Virusii. Ei m-au pus jos, da…..Pe aceasta cale doresc sa ii multumesc colegei mele dragi, Ramona. Ea, generoasa, imparte, la fel de generos, virusi pe care ii aduce de pe unde se plimba. De data asta, am virusi de Bucuresti, ca acolo a fost zana mea…. Ma dor toate alea, oase, muschi, cap, ochi in cap, creier, tot in cap, afcors…..In plus, am o fantana nazala ceva de vis! Si behai. Ooooooooo, dar cum mai behai…….E fain pe scaun, la caldura (la munca, ce va inchipuiti?) dar afarica…. Ca o diva ma simt! In consecinta acestor aspect ale vietii mele, sunt ciufuta. La mine, ciufutenia asta se traduce prin: nu ma atinge, ca musc, nu vorbi cu mine, ca musc, nu te gandi la mine, ca musc. Intr-un cuvant, daca existi, musc! Stiu, nu sunt amuzanta cand sunt bolnava. Si sincer, nici nu-mi doresc! Asadar, dragii mosului (babei?) voi fi un pic antisociala zilele astea. Si rea….si un pic psihedelica.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

