Fii-mea

Standard
Fii-mea

Pe fiica-mea o cheama Maria. Are 7 ani si merge pe 15…..E cea mai frumoasa fetita din lume. Si cea mai desteapta. Si cea mai cuminte. Vorbeste mult. Doar e fiica-mea, nu? Cateodata vorbeste mai mult decat de obicei. Atunci o intreb daca e nevorbita si ea imi raspunde: ” Un pic…”. Are ochii verzi si parul lung. Are pielea alba si fina si miroase a vanilie si a piersici coapte. Manutele ei sunt mici, cu toate ca ea a crescut,…ca de papusa de portelan! Face balet de 3 ani si zice ca vrea sa se faca balerina si profa de geografie. Stie chestii pe care eu nu le stiu despre sistemul solar si dinozauri si ne-am pomenit intr-o zi ca citeste singura. Daca te intinzi vreodata pe vreo canapea, in vreun pat, pe jos, oriunde, fii sigur ca in secunda urmatoare apare si ea si se cuibareste, chiar daca are 5 centimetri de loc langa tine. Vorbeste in somn, cam in fiecare noapte. Nu intrebati ce zice, ca nu cred ca exista pe lumea asta om sa inteleaga ce chineza veche utilizeaza. Dar vorbeste cu intonatie, canta, spune poezii (presupun….) se cearta, sopteste….O intreb dimineata ce-a visat: ” Nu stiu…”, zice….Plange din ce nu te astepti. Ieri isi ratacise un papuc de balet din prima ei pereche…Doamne, ce mai lacrimi…..Inca nu stie foarte bine sa-si gestioneze furia. E drept, se infurie rar….Dar atunci cand o apuca bazdacul, strange pumnii si tipa cu capul in perna tare-tare. Are un dar extraordinar sa ma scoata din sarite! Nu stiu cum face, dar cateodata imi vine sa o arunc pe geam! Si atunci plec in alta camera, pana-mi trece, si ea stie ca a castigat. Sot zice ca o sa ne scoatem ochii in curand, asa ne certam amandoua. E cocheta, ii place sa se parfumeze si s-ar baga si in farduri, nitel, dar am agreat ca trebuie sa mai creasca un pic…Doamne-ajuta! Cu toate astea are fixuri la imbracaminte, se imbraca cate-o saptamana doar cu o pereche de blugi, o fusta, orice pe care i se pune pata. Celelalte  nu sunt corespunzatoare: o mananca pe la eticheta, sunt prea verzi,  prea lungi, prea scurte…de-astea. Fiica-mea e speciala. E din muzica asta…si tare mult imi doresc sa ramana asa. Dar nu e dupa mine, nu?

4 răspunsuri »

  1. Maria mea are 7 ani, face balet de 3 ani (vrea sa se faca balerina), plange din orice (prea din orice cateodata), are ochi albastri si parul lung. Nu, n-am facut copy – paste. Nu-ti mai citesc azi articolele (iarta-ma), prea multe coincidente (ma coplesesc). Daca n-as fi pe plantatia mea (noi – eu si barbatul mieu – tot asa-i spunem) as dat o tzara de apa la soricei (sunt intr-o stare de gaina sentimentala). Sa fiti voiosi si sanatosi!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Poate au fost surori gemene intr-o viata anterioara…cine stie?)) Hai, nu plange! Fii barbata, ce naiba, ca altfel te sare din schema iepurasul si ciuciu cado! Te imbratisez cu drag!

    Apreciază

  3. Si Petrii – tot frati gemeni?! Nu plang ca-s pe plantatie (si cresc morcovii prea mari) si, in plus, vreau sa raman in schema cu cadoul. Paste cu lumina in suflet si in casa! Sa fiti voiosi si sanatosi!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

