Shut the fuck up!

Standard
Shut the fuck up!

Cel mai mult pe lumea asta urasc oamenii care incearca sa ma convinga de ceva in care, evident, eu nu cred. De exemplu, ca e mai bine sa cresti un caine vagabond decat un copil, sau ca e mai bine sa nasti natural decat prin cezariana, sau sa alaptezi in loc sa ii dai kinderului cu praf, ca ce-ti trebuie sa stii sa citesti, ca uite profesorii ce-au invatat carte si ce parliti e ei, e de-ajuns sa stii sa numeri bani si sa fii shmecher ( da, cu SHM!)…In genere, de-astea grele, care produc furtuna cand vine vorba de subiect. Specimenele astea au darul sa ma infurie peste poate. Ma enerveaza ca vorbesc mult, dar spun acelasi lucru de 100 de ori, impachetat in alte vorbe de fiecare data. N-ai timp sa respiri, frate, dar sa mai si zici ceva! Aloooooo! Nu vreau sa pun mana pe cainele tau pentru ca mi-e frica de el, chiar daca tu insisti, il tii cu forta si imi tragi mana, doar-doar oi vrea….si zici ca e bland si nu musca. Nu te mai uita la mine ca la avioane si nu-mi zice ca sunt nebuna, ca  adica cum sa nu vreau sa pun mana pe un caine asa de bland.Cred ca tu ai o problema, nu eu! Ma enerveaza pana la isterie non-parintii care vor cu tot dinadinsul sa-mi arate ce mama de 2 copii rea sunt eu. Imi povestesc cu patos cum o sa nasca ei natural si fara anestezie si cum o sa alapteze ei pana la 50 de ani. Si imi bat obrazul ca eu, reaua si reaua ce sunt, am nascut prin cezariana doi copii si i-am stresat si traumatizat si saracii de ei, cum de nu m-am gandit eu decat la mine si, colac peste doamna pupaza, am mai si hranit unul cu lapte praf! Nu i-am spalat cu apa la 40 de grade, ca sa nu raceasca, nu i-am scos din cadita de cap, ca sa li se lungeasca gatul, vezi-doamne!, nu i-am tinut cu caciula pe cap cand afara erau 30 de grade, nu i-am infasat strans-strans ca sa nu aiba picioarele strambe, nu le-am mestecat eu insami, in gura-mi personala, adica, mancarea, nu le-am pus fular la gura si nas daca n-au vrut, i-am lasat sa vorbeasca in timp ce se dadeau in leagan (NU nu fac rosu in gat de la current!), am dormit toti 4 intr-un pat pana n-am mai avut loc si acum dormim cu randul in camera lor, pentru ca Petru inca nu e predatit sa doarma singur. O, blasfemie! Aveti dreptate, babe si babi din lumea intreaga, nu stiu sa-mi cresc odraslele care, vai, sunt atat de rasfatate si fitoase, incat nu spun DAAAA! cand ii invitati sa vina cu voi, niste necunoscuti, si sa ma lase pe mine, mama lor, ca poate am treaba si ei ma incurca. O tineti una si buna cu: „pe vremea mea…..si uite ce bine ati crescut!” si ” daca eram in locul tau, acum faceam nu stiu ce si era mai bine!” Ei, uite, babo/babule, ca nu esti in locul meu! Nu vreau sa am un copil curat, vreau sa am unul fericit si sigur pe el, de-aia il las sa-si puna nisip in cap. A, si pentru ca am apa calda acasa si il pot spala dupa…dar na, oi avea doar eu apa acasa. Nu vreau sa las copilul sa linga inghetata pe care ai lins-o tu inainte, doar pentru ca, saracului, ii e pofta, doamna, nu vezi?, pentru ca nu te cunosc, in primul rand, si pentru ca nu te cunosc, in al doilea rand! In casa noastra se mananca si paine de cumparat, si snitel, si zahar. Copii mei n-au inca tablete si la telefoanele noastre au voie cu program. Am jucarii imprastiate peste tot in casa, da, inclusiv in baie. Daca vii in vizita neanuntat ai mari sanse sa calci pe vreo piesa de lego sau vreo masinuta.  Asa, si?  Inca n-am murit niciunul, in ciuda acestor greseli fatale si pe care insistam si eu si sot (da, e si el nebun!) sa le facem in continuare. Totus, izice lumea ca nu mai avem mult….In concluzie, sunt cam hater, asa…..Oi fi bine cu capicul? Ca acuma m-am si enervar, na!

Lasă un răspuns

