O doamna…de pe net

Standard

Imi place Petronela Rotar de mor. M-am intalnit cu ea o singura data in viata mea, prin cretacic, cred. Lucram cu sotul ei de-atunci pe aceeasi plantatie si … soarta…..O stiam de la TV, dar in realitate mi s-a parut de o frumusete…..nu stiu cum sa zic…de-aia de iti ridica parul pe ceafa ca la mate. Am redescoperit-o de curand (ma rog, de vreun an, asa…) pe net. Si mai de curand am vazut-o in fata rectoratului, urca spre piata. Primul impuls a fost sa ma duc sa o strang tare in brate si apoi sa plec in treaba mea. Da’ m-am gandit ca o sa se sperie de mine, ca-s nebuna si imbratisez oameni pe strada, asa…fara sa-i cunosc, si nu m-am dus… Ma gandesc acum ca e frumoasa si pe dinauntru la fel cu e pe-afara….Nu e un om pe care sa-l inghiti usor, mai ales daca esti sensibil….E directa si sincera pana la durere. Are vorbele la ea si le si foloseste, culmea! E constienta de ea insasi si de lumea in care traiesti. E desteapta in cap si nu-i e rusine cu asta, e zapacita si in acelasi timp cu picioarele pe pamant…e ea. Am zis ca-mi place de mor? Puteti sa vedeti daca va place si voua aici: http://acestblogdenervi.ro/

PS: O sa mustaceasca sot ca sunt bleaga si imi plac oameni de la televizor….Da’ ce sa fac….am si eu slabiciunile mele….

2 răspunsuri »

  1. Uaissssss! M-a luat cu fiori pe sira spinarii…. Am zambit cu gura pana la urechi in seara asta! Multumesc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

