Post fara titlu. Merge?

Standard
Post fara titlu. Merge?

Mie imi place sa citesc. Am citit toate cartile din biblioteca alor mei pana am implinit 16 ani. Tot, adica tot! Inclusiv cartile lor de muzica, inclusiv enciclopedii si carti grele, de oameni mari. Imi place, pe cale de consecinta, si sa cumpar carti. Imi place mirosul de librarie, de carte noua. Imi place senzatia pe care o am cand deschid prima data o carte noua. Nu-mi permit intotdeauna sa cumpar ce-mi doresc, pentru ca da, cartile bune sunt uneori scumpe, si nici n-am timpul pe care mi-as dori sa il am ca sa bantui librariile. Dar am gasit asta: http://bit.ly/1AgHcOE. Si m-am folosit de ei cu succes. Gasesti cam orice ti-ai putea dori. Fetele de la Call Center-ul lor is dragute. Si mi se pare o treaba faina ca nu platesti transportul, care poate fi o problema cand iti cumperi ceva de 50 de lei si transportul e cam jumatete din suma asta. Si se tin de cuvant cu livrarea, adica nu intarzie 5 zile, daca ti-au zis ca iti aduc pachetul in 2. Mie mi-a placut de ei. Poate va place si voua.

Lasă un răspuns

