Nerv de….iarna!

Standard
Nerv de….iarna!

Acum vreo luna, mai exact in 13 ianuarie, anul domnului 2015, regia autonoma de transport a necapitalei in care locuiesc si-a dat (iar!) in petec! Iata cum s-a intamplat intamplarea: plantatia pe care muncesc eu zi de zi, mai putin sambata si duminica, se localizeaza, ca orice plantatie care se respecta, la mama norului fata de locatia unde locuiesc eu de luni pana duminica. Bineinteles ca, neavand carnet de sofeur si neputand, pe cale de consecinta, sa folosesc autoturismul proprietate personala a carei proprietara sunt, impreuna, bineinteles, cu sot, folosesc cu incapatanare mijloacele de transport in comun. Cu care, evident, ma deplasez inspre si de la plantatie si nu numai. Transportul asta in comun nu e asa…o treaba simpla. Pentru ca plantatia mentionata mai sus e cam departutz, asa…..programul de transport in comun e unul cel putin….rar. Adica trece coaja la juma’ de ora, gen! Pe langa aceste detalii picante ale existentei mele, doresc sa mai adaug ca la mine in urbe, iarna, e cam frig….si daca esti in camp, ceea ce eu cam sunt cu plantatia, ca aici petrec cel mai mult timp, e si mai frig. Deeeeci! Era o coaja un autobuz de trebuia sa treaba prin statia de la plantatie pe la 17.09, sa ma ia, si pe mine si pe alti amarati, spre oras. Ei bine, cursa aia s-a evaporate….banuiesc ca s-o fi format vreo gaura neagra si o fi absorbit-o, vreun martian ratacit o fi avut nevoie de un mijloc de transport din epoca bronzului si a gasit-o p-a noastra, ca altfel nu-mi explic!…. Un domn dragut, de la Call Centerul lor, mi-a zis ca el nu stie nimic, ca nu s-a anuntati nicio calamitate pe traseu si nici n-are cum sa dea de sofer, ca numerele de telefon le au doar sefii de tura. Si na, ei, ca sefi ce sunt, termina programul la 4. Adica 16. Ce sa zic….nu mai zic nimic, ca am inghetat asteptandu-l pe….40 (numele de cod al cursei cu pricina) ! Mi-a mai zis acelasi domn dragut sa fac sesizare la ei pe site, ca pe urma, dupa ce-mi raspunde cineva (?), pot face reclamatie la OPC, ca sunt, vezi-Doamne, consumator…. Am facut. Adica, mai exact, am completat o mizerie de formular pe site la ei. Nu mi s-a dat numar de inregistrare, nu mi s-a trimis mail de confirmare cum ca au primit formularul meu. Normal ca, in conditiile astea, n-am primit nici raspuns la sesizare. Nu sunt singura care a patit asta cu RAT Brasov, cazi despre ei e vorba. Situatia cu nerespectarea programului este una comuna si pe sursele din oras si a mai fost sesizata si de alti cetateni ai urbei, cu acelasi rezultat. Adica 0! Dar nu-i bai, ca preturile la abonamente si bilete sunt maaaari, da, mai mari ca la capitala tarii noastre, Romania, controlorii sunt nesimtiiiiiiti, masinile lor sunt jegoase, vechi si inghetateeeeee, orarele sunt doar pentru calatori, nu si pentru soferi si noi cu drag muncim!

Lasă un răspuns

