Ce-am avut si ce-am pierdut…..

Standard
Ce-am avut si ce-am pierdut…..

Am avut: pian in casa; televizor color; blugi, pe vremea lui Ceausescu. E drept, doar o pereche. Bootcut. Creioane chinezesti; + guma de sters la fel de chinezeasca, de-aia de mirosea a guma de mestecat, afcors; maroco; un tren electric. De fapt, a fost al lu’ frate-miu, dar ne-am jucat amadoi cu el; aparat de proiectie cu rola de 16 mm, al bunicului meu, la care am vazul toate filmele cu Charlie Chaplin si Stan si Bran; masinute chinezesti; guma Turbo; ciocolata chinezeasca de-aia cu fagure pe ambalaj+ de-alea mici, in cutie alba cu rosu, ambalate in foita aurie si care aratau ca niste caramizi mici. Le ascundea mama pe biblioteca, altfel le mancam toate odata. Nechezol; biblioteca, cu carti, pe care le-am si citit; Pegas; patine cu rotile; par blond (vopsit); par roscat (tot vopsit); par lung; par scurt.

N-am avut: penar chinezesc; blugi stretch (da, am trait in cretacicul inferior!); talent la mate; Xbox; skateboard; telefon mobil pana in anul I de facultate; carnet de sofer; bunici la tara; un tatuaj; gemeni; fini de cununie (de botez am. 2. Gemeni!); par mov; durere de cap dupa betie (pentru ca nu m-am imbatat niciodata!); pix de-ala chinezesc cu 5 culori ( sau am avut, vreo doua zile, dar mi l-a furat cineva); dublu radiocasetofon;bbani multi, sa nu mai stiu ce sa fac cu ei.

Treaba e ca imi doresc sa am prea putine lucruri din ce n-am avut…Oi fi crescut si m-am facut (mai) destapta in cap? Inafara de carnet de sofer, si asta pentru ca sunt frustrata ca am masina in parcare si nu o pot folosi, nu vreau mai nimic…. Blugi de-aia stramti…nu e cazul, cu cele X kile ale mele peste norma. Si sincer, nu-mi placeau nici cand avea 49 de kile, dar acuma?…Penarul chinezesc e chicios tare acuma, deci nu.Nu cred ca movul e culoarea mea si, fie vorba intre noi, mai am pana la 80 de ani, ca am observat ca asta e segmentul vizat. Nu-mi place alcoolul, deci sanse la durere de cap de dupa nu pre am, si nici nu-mi doresc. Casetofon….e fumat deja. Acum o ard artistic pe Youtube….Xbox si skate, poate pentru copiii mei sa mai vreau. Pentru mine nu prea mai prezinta interes, asa…Bunici la tara nu-mi doresc si nici nu-mi amintesc sa-mi fi dorit vreodata, pentru ca nu-mi place la tara. Nu pot cu praful, cu gainile, cu gazele….NU POT! Bunicii mei de la oras au fost minunati, multumesc frumos! La tatuaj m-as gandi, mi-as face o bufnita pe glezna, sau pe incheietura mainii….dar mi-e cam frica de durere, deci nu imi doresc, ma gandesc doar. Gemeni……am doi copii, fata si baiat, pe care nu i-as schimba pe toti gemenii din lumea asta! Deci ramane carnetul de sofer. Si da, nu mi-ar strica mai multi bani in buzunar, dar pot sa traiesc si cu cat am acum….O fi bine? Am pierdut ceva, oare?

Lasă un răspuns

