Sa bem …pentru casa si pentru vise!

Standard
Sa bem …pentru casa si pentru vise!

Aseara am fost la teatru. Si mi-a placuuuuut! Dar ce mi-a placuuuuuuuut! „Emigrantii din viata noastra” e o adaptare dupa Slawomir Mirozek. Doi actori, Dumitru Ciubotaru si Andrei Netejoru. Un regizor, Ana Dascalu. Daca pentru actori a fost, poate, o seara normala, in sensul ca au o experienta actoriceasca serioasa, pentru tanara regizor a fost o seara speciala.  „Emigrantii din viata noastra” a reprezentat debutul ei regizoral. „Sala” plina ochi. Zic cu ghilimele pentru ca n-a fost sala de spectacol clasica. Ne-a adunat la BierHaus, pub in voga din Brasov. Cine stie, cunoaste….. Atmosfera de pub, tineri multi, si veseli. Si-a inceput piesa. O ora nu s-au auzit decat ei. Actorii, zic. Cred ca au avut emotii un pic. La un moment dat, unul dintre ei a trantit de masa un pahar cu picior, care s-a spart. Nu cred ca asta era in scenariu…m-am gandit ca s-a taiat la mana, initial, dar nu. Nu s-a lasat cu varsare de sange! Decorul potrivit cu locatia, cumva… Simplu si convingator, avand in vedere subiectul piesei. Dialogul fain. Ne-a prins si ne-a tinut legati de ce se intampla pe scena pana la final. Actorii, extrem de expresivi. Cred ca a fost un pic greu pentru baieti sa joace la 1 metru de public. Dar au facut o treaba excelenta! Povestea interesanta, aleasa perfect pentru locul in care s-a jucat piesa. Am baut…pentru casa si pentru vise. Si daca vreti sa intelegeti mai bine treaba asta, va recomand sa mergeti sa vedeti piesa. Am inteles ca se va juca o data pe saptamana, tot la BierHouse. Felicitari, Ana Dascalu! Felicitari, Dumitru Ciubotaru si Andrei Netejoru!

PS: Piesa s-a jucat cu casa inchisa, mi-a soptit o pasarea…..Deci aghen, BRAVOOOOO!

PPS: Andrei Netejoru a fost coleg de plantatie cu mine. In cretacicul inferior. Deci mi praud.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

