Din alt film…la dracu!

Standard
Din alt film…la dracu!

O prietena de-ale mele de pe Facebook, fost colega de scoala, a dat like la asta:

http://www.boredpanda.com/parents-tattoo-toddler-birthmark-honey-rae/

Pentru cine nu citeste engleza sau nu are timp, e vorba despre doi parinti care si-au tatuat pe picioare semnul din nastere al fetitei lor. Chiar daca fetita lor e perfecta pentru ei, si-au dat seama ca oamenii pot fi rai fara sa vrea (sau voit!) si au ales sa faca asta.

Si iata ce comenteaza o duamna: „Mişto, dar mămica ar trebui să îl mai însoţească pe tătic la sală. El are muşchi lucraţi, iar ea cam multă grăsime şi celulită gârlă…” Poftim?

Cocoana asta are, dupa poza de profil, vreo 50 de ani. Duamna bine. Te-ai gandi ca o duce capul, am vazut pe profilul ei o arde in engleza binisor…dar… Cum zici matale, mamaie? Ca are celulita mamica lu fata asta? Ca e misto, dar…ce? Doamne, apara si pazeste!

Duduie, din cauza oamenilor ca tine parintii astia au ales sa-si faca tatuajul! Pentru ca, la fel ca tine, pe lumea asta sunt milioane de oameni inchisi la minte si la suflet, care gandesc exact ca tine. Oameni uscati pe interior, care nu vad, nu doresc si nu inteleg decat nimicul. Oameni tristi, cu existente triste. „Defectele” altora sunt bucuria lor extrema. Pentru oamenii astia un negru, un asiatic, un american nativ sunt defecti din cauza ca nu au culoarea potrivita. O femeie care nu arata ca in reviste e grasa. Nici nu vreau sa ma gandesc la sindrom Down, autism sau altele, mai grele….Doamne, apara si pazeste, din nou!

M-a intristat cocoana asta. Mi-a dat asa, o stare…..rea. Mi-e ciuda pe mine ca mi-am permis sa ma blegesc….Of!

Un răspuns »

  1. Imi place cu de-ale mele; esti desteapta-n cap pe partea cu gramatica! Go go Cirstea! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

