Unealta Satanei, smarfonu’

Standard
Unealta Satanei, smarfonu’

Nu stiu altii cum sunt, dar eu….ma transform imediat in Ion Creanga….. Sa reluam, deci. Viata mea proprie si personala se desfasoara, intr-o proportie consistenta, la telefon. Si eu si sot avem niste joburi….de vis si ne vedem ochi in ochi putin, ca sa fiu blanda, deci noi prestam treburi la telefon.

Noooooooo, nu va ganditi la porcarii! Prestam treburi adica facem liste de cumparaturi, ne punem la curent cu ce-am mai zis/facut copiii, facem planuri de weekend. Facem sesiuni de „cum se scrie corect”, ca amadoi suntem nitel cu capul pe latura asta. Avem conversatii din categoria ” stii cumva unde e cutare chestie” si ” strada cutare, stii cum se ajunge” (mai mult eu, ca sunt mai neumblata…). Cea mai hardcore chestie pe care am facu-o a fost sa ii fac training la sot cu privire la cum se scade febra la copilul masculin. Care avea circa 40. De grade celsius.

Cel mai shmecher e cand sot are spectacol de muzica si dans pe plantatia lui dupa-amiaza. Schimbul II, adica. Atuncea e de luni pana vineri de la 3 la 11 seara si sambata si duminica tuaaaaaaata ziua. Si noaptea. Deci ne reintalnim luni dupa-amiaza. Ca, de dimineata, eu pe plantatia mea, el pe-a lui. Sa nu cumva sa ne invatam cu binele! Zici, frate, ca avem 16 ani si ne intalnim cu program, ca nu ne lasa tata (mai mult pe mine, no) afara. Noroc cu al’ de-a inventat mobilul, ca daca aveam tot de-ala cu fir……cred ca inventam eu porumbeii voiajori, n-aveam soarta altfel.

Ma enerveaza dependenta asta de telefon de mor. Daca il uit, Doamne-fereste, pe undeva, zici ca n-am o mana. Nu mai fac liste de cumparaturi pe hartie, ca omu’ normal. Fac notes in telefon sau trimt SMS. Nu, nu mie, inca imi mai iau zilnic medicamentele pentru capic. Lui sot, biensiur….Verific de 10 ori pe zi daca am apel pierdut sau SMS…ce sa mai, enervant de-a dreptul. Si de-a stangul!

Mi-a placut rau in concediul trecut, despre care o sa povestesc in curand, cand telefoanele familiei au stat, bine-merci, in dulapul din camera pensiunii. Am in plan ca si in concediul de anul asta sa le cazez in aceeasi locatie. De-abia astept!

Lasă un răspuns

