Beware!

Standard
Beware!

Azi n-am chef. De ciocolata, de oameni, de mancare, de respirat. N-am chef de azi-noapte, din somn….E o stare de-aia…de nu stiu de unde s-o apuc….Vreau doar sa nu ma intrebe nimeni de vorba. Sa ma lase ca pe mine. Nu am energie sa ma cert, sa ma enervez, sa vorbesc, sa gandesc…Nu vreau!

Dar nooooooooooooo! De dimineata, fii-mea e ciufuta. M-a ciufutit suplimentar si pe mine. Sot, dupa o noapte pe plantatie, cu chef de vorba. Eu nu. Copilul mai mic cu chef de alergat pe holul gradinitei. Eu nu. Colegii de munca cu chef se socializat. Eu nu…

Azi sunt agorafobica. Si bipolara. Mi se schimba starea de spirit asa….Praf de zane nu mai am….Sperante pentru un stoc nou nici atat pentru azi….Nu stiu sa ma gestionez prea bine in starea asta. Care e una normala pentru mine, daca stau sa ma gandesc bine..am zile de-astea, de nu le inteleg nici eu, de cand ma stiu. Vreau sa stie toata lumea cum sunt, dar nu vreau sa spun la nimeni nimic. Vreau sa ma lase toti in pace, dar vreau sa ma intrebe si de vorba, cumva….

E greu cu mine asa…cred. Sot stie cel mai bine. Pe el, saracu’ imi vars toate frustrarile. Imi pare rau dup-aia, ca n-are nicio vina, de cele mai multe ori, da’ ce sa-i fac, m-a luat asa, defecta, se apala acuma pe cap cu mine! Ca de reparat, nu cred ca ma mai repar…..

E bine, totusi, ca nu ma tine mult. Pana a doua zi, cel tarziu, imi trece. Cu Hendrix si The Doors, cu Metallica, Led Zeppelin, Eagles, Deep Purple si Rolling Stones . Cu praf. De zane si mult zen. Ne vedem maine, deci….

Lasă un răspuns

