Nu dati banii pe prostii, faceti cipsuri la copii!

Standard
Nu dati banii pe prostii, faceti cipsuri la copii!
 

Azi am facut cipsuri. Din lipii libaneze, cum din ce? Modul de operare: am luat o lipie si am desfacut-o in doua. Intr-un castronel am amestecat ulei de masline (merge foarte bine si cu floarea soarelui, daca nu aveti de masline) cu sare, paprika afumata si cimbru uscat. Am uns cele doa jumatati de lipie cu amestecul din castron si am taiat in triunghiuri de marime potrivita. Am pus triunghiurile in tava, cat de cat rasfirate, si am dat la cuptorul preincalzit. Nu e nevoie sa ungeti tava si puteti folosi de oricare aveti, antiaderenta sau normala.

Cea mai complicate treaba la reteta asta e sa stai cu ochii pe ele, bucatile de lipie, cat stau la cuptor, pentru ca se fac super-repede. Cam 5-7 minute, daca aveti cuptorul incalzit bine. Cand sunt rumenite si crocante, se scot repejor intr-un castron. Se repeat actiunea. Puteti folosi orice combinatie pentru uleiul cu care ungeti lipi ile.Eu am de gand sa incerc cu usturoi, apoi cu paprika iute, busuioc…si ma mai gandesc eu.

Puteti sa potriviti orice sos vreti la ele. Iaurt cu usturoi, kechup, smantana, sos de branza, orice va place, merge.

No, sa aveti pofta buna. A, si sunt perfecte la o bere si un film bun!

Lasă un răspuns

