Cuvinte

Standard
Cuvinte

Imi plac mai mult unele decat altele. Si, in consecinta, le folosesc mai mult….

” Va salut cu salutatorul de oameni!” e productia mea. Proprie.

Mai am ” Indoi-m-as de m-as rupe” pentru care ii multumesc Doamnei mele diriginte,din liceu, Liana Popa, o Doamna cu D mare.

„Prietene” e si el imprumutat, nu mai stiu de unde. Il folosesc cu obstinatie, pentru fete si baieti in egala masura. Peiorativ, pentru cine nu s-a prins inca.

„Prostule care esti tu prost!” o zic doar in gand. Pentru ca ” sunt o doamna, ce pizda ma-sii!”, nu-i asa?

Pentru prieteni am „fratziwear”, cred ca stim cu totii de unde e asta, da?, cu varianta ” suriwear”. Asta e a mea.

Daca am o zi de-alea bune zic despre mine ca sunt fumata, chiar daca in viata mea n-am pus gura, si sunt sigura ca n-am s-o fac nici in alte vieti, viitoare, afcors, pe ceva de veselie.

„Sa fie bine ca sa nu fie rau”, sa-i de-a Bunutul sanatate lu’ Hagi, e una din preferatele mele.

„Sunt desteapta-n cap!” imi place iarasi mult, si am senzatia ca e a mea, dar nu bag mana-n foc. Aici am varianta „esti prost in cap!” la fel, spusa in gandu-mi, caci, sa nu uitam, sunt o……..exact: doamna!

„Esti slab pregatit” e imprumutata de la colega mea de birou, Lulu, dar nu o folosesc asa des ca pe altele.

„Prafet/prafeta” e iarasi productia mea. Cred.

„Mi se imbrehane cu m mut” e  de la birou, de la Mika si Carmencita. Tot de la ele am „atinge-ma, simti ca-mi pasa?” Astea doua imi plac tare.

„La toti ne e greu, dar nu la fel” e de la prietena Bratulescu.

„Fara poezie, viata e pustiu” e de la un coleg al lui sot, via sot, bineinteles.

Voi aveti de-astea?

Un răspuns »

Lasă un răspuns

