Yammmmmm…..

Standard
Yammmmmm…..

Maine o sa fac asta:

http://www.adihadean.ro/2015/04/bundt-te-ai-dus-tu-copilarie/

La cererea mastersefului casei, P adica. Care a stat el asa si a cugetat, ca noi n-am mai facut chec de mult. Si ca ar fi cazul sa facem. N-am forma cum are nenea magicianul de mancare de la care m-am inspirat, dar am forme de briose ( multumesc, cuscra Mada Grama!) si de chec. O sa aleaga minunatul meu dintre ele, dar sigur gustul va fi…..de-men-ti-al!

Deci facem. Maine, sa fie cu bun de Paste. Sau, ma rog, inainte de Paste. Ceea ce va doresc si voua!

Lasă un răspuns

