Zi frumoasa ca mine….

Standard

Asta e ziua mea. Pe aceasta cale, asadar, imi urez un calduros La Multi Ani!, toate cele bune si sanatate la neamuri.

Am 37 de ani si nu, nu sunt deloc crizata ca, o, dar o! imbatranesc! Stiu, sunt un pic ticnita, dar na…asta sunt si-mi place asa.

Cu ce ma laud la 37? 2 copii absolut perfecti, un sot aproape perfect, un serviciu…suportabil, o casa mica, dar a noastra, o masina. Sanatate de bun simt. Prieteni, putinei, dar sanatosi. Si doage, unii zic ca multe, eu zic ca nu suficiente, sarite.

Deci, daca am 37 azi, muzica asta e pentru mine:

https://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE

Hai sa-mi traiesc!

PS: Am primit de la Otilula un tricou pe care scrie : Nu mai am praf de zane…Doresc sa fiu tratata ca 2 uoa!

Deci, mare grija, dragilor…))))

2 răspunsuri »

  1. OOO! Ma alatur si eu celor care iti ureaza un ‘calduros LA MULTI ANI!’. Sa imbatranesti (ca tot zici c-o faci) frumos langa ai tai!
    In rest, numai bun si bine,
    maMari

    Apreciază

Lasă un răspuns

