In weekend am fost diva

Standard

Si am fost la nunta. Faaaaain!

1. Mireasa a avut rochie rosie! ( babi si babe, sa stiti ca a fost minunata!)

2. Am plecat de-acasa la 1 si un pic la pranz si am ajuns acasa la 2 noaptea.

3. Muzica buna, de la Andre Rieu la Depeche Mode si AC/DC. In conditiile astea, urechea mea a suportat cu lejeritate, fara sa sangereze, si un pic de Aditza Minunatul….

4. Am ramas incaltata in aceiasi papuci, cu un pic de toc, toata noaptea. In conditiile in care parerea mea despre papucii cu toc de orice marime este asta. Nu s-a intamplat niciodata asta pana acum, da? Nici macar la nunta mea…

5. Am jucat (dada, hore, sarbe…de-astea) cu papucii sus-numiti.

6. M-a dansat sotul, cu martori! Manca-l mama pe el de urs pufos!

7. A fost faaaaaain!

In contextul asta, Lia si Bibi, sa va fie cu praf de zane. Toate energiile bune sa ajunga la voi!

Si maine, concediu! Ceea ce va doresc si voua!

Ne vedem in 2 saptamani…

2 răspunsuri »

  1. Multumiiiiiiim! Concediu sa fie si la voi, tot cu praf de zane, cu bun si bine. Sa ne citim sanatosi, zic!

    Apreciază

Lasă un răspuns

