My name is Thor! Raluca Thor!

Standard
My name is Thor! Raluca Thor!

Ne-ntorseram din conced miercuri. Dimineata am ajuns acasa, deci restul zilei, am fonctionat in transa, asa… Noi, ca despre kinderi pot spune cu mana pe inima ca au fost pokemoni. Joi, insa, ne-am mai revenit, asa…si ce mi-am zis eu, ia sa ies cu tinerii familiei in parc.

Pe la 9, asa, ne mobilizam sa ne apucam de imbracat. Pana ne sucim, pana ne invartim, se ia lumina. Bun. Plecam in parc. Ne intoarcem din parc. 12 juma, asa….lumina, ioc!

Caldura de la Bunutu’ cat se poate, lift, ioc, apa calda de un dus nu, ca na, centrala, saraca, pe curent si ea… Sun la Electrica Distributie Sud. Sau ceva. Raspunde un nene, zice cum il cheama, intelege doar el, ca cred ca manca si l-am prins cu gura plina. Ii zic cum ca n-am curent de la 9 juma, unde stau, cine e titularul de curent, ce sa mai, mai aveam sa-i dau CNP si ADN si eram gata. Si zice: Mda, avem o lucrare in zona, mai dupa 3, asa, vine curentul.

Poftim? Cum, nene, dupa 3? Sunt 35 de grade in casa, esti nebun? Frigideru’ meu, apa calda de dus….pana mea! Ii zic, cu vorbe frumoase: Cred ca glumiti! Si el: Daca nu va convine, asta e! si da sa-mi inchida apelul in nas.

Am luat foc instant. Pai bine, mai nene, dupa ce ca nu ma anunti ca ai lucrare de la 9 la 15, in luna iulie, la 40 de grade la umbra, mai esti si nesimtit? Ia da matale numele in clar, sa-ti fac o reclamatie. Si da si numarul de inregistratre al sesizarii. S-a calmat. Mi-a dat toate alea.

Acuma, nu stiu daca s-a speriat (HAHAHAHA!), dar a venit curentul cam in juma de ora.Dupa ce, bineinteles, am spalat copii cu apa rece.

Ma gandeam io ca sunt beach, da’ chiar asa?! ))))))

Lasă un răspuns

