Vacanta MEA

Standard
Vacanta MEA

De 4 zile copii mei sunt in vacanta. De noi. Si noi de ei. Adica sunt la Oltenia, la bunici. Dada, stiu, sunt o mama rea si inconstienta….am dus copiii la bunici si i-am lasat acolo. SINGURI. FARA NOI! Ei bine, da! sunt o mama inconstienta! Siiiiiii, cireasa de pe coliva….e al treilea an de vacanta de-asta. Si Oooo, dar Ooooo!

Prima data a fost ciudat. Liniste….Linistea aia, cand intrii pe usa si….liniste! Ne-a luat o saptamana sa ne obisnuim. Eu ma trezeam noaptea ca mi se parea ca aud copii ca viseaza/vorbesc/se trezesc… Sot era bulversat de linistea aia…. Vorbeam intre noi fara intreruperi….ciudar tare! A fost greu….dar am razbit! Dupa o saptamana sau asa ceva de stat separat, ne suna cupchii ca mami, cand vii sa ne iei, ca noua ne e dor. Booooon! Ne-am adunat, ne-am dat de 3 ori peste cap, ne-am dus. Cand sa plecam, da-i si plange ca ei nu vor la BV, ca vor la buni, la copii, la joaca…

Al doilea an nu le-a mai mers vrajeala. I-am dus pe la 1 august, ne-am dus intr-o vizita scurta de Sfanta Maria, ne-am luat amandoi majorii, ne-am inpachetat si ne-am dus acasa, pe minori i-am lasat tot acolo, pana in septembrie. Petru a invatat sa mearga pe trotineta cu 2 roti, au iesit singuri in fata blocului, Maria a mers singura la paine, au mers amadoi, singuri, la covrigi…Au crescut un pic.

Acuma, in al treilea an, daca mergem de Sfanta Maria, bine, daca nu, nu. Ei sunt bine-mersi, noi…..in concediu.

Si e bine. Pentru noi si pentru ei. Ceea ce va doresc si voua!

Lasă un răspuns

