Jur pe rosu!

Standard
Jur pe rosu!

Ca nu ma mai uit la stirile de la TV! Nu de alta, da’ un neuron mai am si eu in viata asta, si imi doresc sa-l tin in viata cat se poate de mult!

De la ce m-am luat….Stirile de la 7. Seara. Pe Antena, ca la Pro am renuntat sa ma mai uit de cand am constatat ca sunt copy/paste de la alea de la ora 5, deci violuri, omoruri, violuri, omoruri si repetam. Deci belesc un ochi si o ureche, poate se mai intampla ceva in lumea asta si sa nu mor proasta, zic. Si apare un nenica. Era la mare omu’, ca na, sezon estival ( nu mai pot cu sezonul estival, jur!) concediu, alea-alea. Dom’ne, zice el, cazare proasta, mizerie, nu s-a mai investit nimica din 1900 toamna…..

Pe bune? Te-a luat prin surprindere jegul, pe care sunt precise ca ai dat un ochi din cap, mai nene? Pai unde traisi pana acuma, frateme leu? N-ai si tu p’acas’ pa la tine o plasma, o tablet, un aifon ca lumea? Nu vazusi si anul trecut alti burtosi ca tine ca se plangeau de aceeasi smecherie? DE CE TE-AI DUS, mai nene?Hai, ca te-ai du, te-ai dus, acuma, dar DE CE NU TE-AI INFORMAT INAINTE sa pleci d’acas?????

Imi dau doua palme sa-mi revin din soc. Intre timp apare alt nene. Herstilist, ca era vorba despre trendurile in frezele masculine, ca vine toamna, mai nene. Si cum se schimba anotimpul, se schimba si freza omului. Pai nu? Pai da! Herstilistul de mare angajament, e drept. Pe modelul grasut spre gras, masliniu un pic la piele, cu barbuta regulamentara siiiii…..chel. Da’ chel, nene, cu chelie de-aia lucitoare. Il suspectez ca-si daduse pe dansa cu ceva ulei, ca prea lucea in reflectoarele alora….. Si ce-mi aud bietele mele urechi? Ca se poarta frezele pe lung….blablabla…dar, daca vrei pe scurt, merge si asa, doar ca trebuie sa te tunzi des. LA O SAPTAMANA!

E clar! Eu nu sunt din filmul asta, frate!

Lasă un răspuns

