Praf! Praf, va zic!

Standard
Praf! Praf, va zic!

Daca ati citit ce mai produce neuronul meu, stiti cu totii ca nu sunt cea mai slaba, mai frumoasa si mai gratioasa gazela din turma. Sunt mai mult pe modelul pufos spre grasut. Bun. Si pentru ca ma apropii vertiginos (ar spune unii, oameni rai, de altfel!) de varsta critica de 40 de ani, mi s-a trezit asa un pitic, ca ar fi bine sa mai dau jos. Niste kile, ce credeti?

Acu doua saptamani, daca nu mai bine, stateam eu asa in parc, pe post de supraveghetor de kinderi, de vorba cu prietena mea Dinuta. Si ce-mi aud, mare, urechile-mi blege? Ca susnumita are acasa un DVD cu oaresce exercitii de facut din om normal- diva.

Boooon….Duc copii la Slatina, mai stau, ma mai gandesc, ma mai sucesc, si joia trecuta m-am infiintat la aceeasi susnumita si am insfacat DVD-ul. Pe care l-am copiat, ca o traficanta ce sunt, in propriu-mi computer. Am aruncat un ochi fugitiv si am zis, in sinea mea, dar si lu’ sot, ca sa am martori, ca daca fac exercitiile alea si nu mor in primele 5 minute, apai o sa traiesc  100 de ani.

Ca sa nu avem vorbe, va zic ca nu-mi place sa fac sport in mod organizat. Mi se pare penibil ( pentru mine) sa ma duc la o sala unde vin circa  30 de domnuci suple si dive, care se uita cu spranceana ridicata la tine ca nu te incadrezi in peisaj, si sa mai urle si tantica aia care cica e antrenoare la tine ca nu ridici bulanul corespunzator, in timp ce faci un triplu tulup combinat cu un triplu lutz. Plus ca dupa mine un abonament la o sala d-asta de dive e cam scumputz, ca sa fiu blanda. Sa alerg de nebuna prin oras iara nu e o variant buna pentru mine, caci ma plictisesc groaznic in timpul actiunii. Plus ca mi-e frica de caini….Deci!

Si ma apuc, nenica, ieri. Ca am zis ca incep de luni, ca sunt exercitii pentru 5 zile si na, sa dea la numaratoare. Ma apuc, zic.

Pasul 1, incalzirea. 5 minute, aproximativ. Rezultatul: Raluca lesinata. + transpirata = LOVE

Pasul 2: exercitiile in sine. 15 minute circa. Rezultatul: Raluca moarta definitiv. + transpirata suplimentar. Fara =

Pasul 3: stretching. Vreo 5 minute si alea. Rezultatul: Raluca in moarte cerebrala.

M-am bagat direct la dus. N-am transpirat in viata mea mai tare! Dup-aia am dormit. Bubitza.

M-am trezit azi dimineata, bine merci. Mi-am zis: bai nene,  n-am eu febra mishchiulara…Sunt tare sau ce?!

Ajung la munca. Ma asez la buro si stau…vreo 3 ore, asea…. dupa care dau sa ma ridic. Imi cam da cu virgule. Mai incerc odata…mi-a iesit din a treia. Si s-a facut din ce in ce mai rau, da?

Ajung cu greu acasa…fac ce treaba am de facut si, ce zici, nene?, piticul din vreierii mei se trezeste si ma apuc de ziua 2 din exercitiile minunate. Cel mai greu a fost cu incalzirea. Care cu febra mea mushchiulara nu s-a placut prea tare… M-am gandit la locul meu fericit si am facut tot ce trebuia, adica dupa incalzire, exercitiile din iad si stretchingul. Apoi dus.

Dupa experienta zilei de azi, preconizez ca maine ma voi ridica doar cu ajutorul unei macarale de mare tonaj, dar sot zice ca de poimaine voi fi ca o gazela, mobila si gratioasa. Astept cu interes….

Maine, ziua 3. Tot din iad, si ea. Dar voi fi barbata si o voi infrunta!

Cine doreste, cine pofteste sa stie, Carmen Bruma, dada, domnuca aia care i-a facut BB frumos lui Mircea Badea Chiar El, e responsabila de iadul meu. DVD-ul se numeste 3S- Sanatoasa, supla, satula. Si da, chiar daca ma plang eu ca o baba aicea, sa stiti ca exercitiile sunt de bun simt si facubile chiar si de una ca mine, care functioneaza pe sistem balenutza.

In rest, numai bine! Ne recitim, daca voi supravietui experientei. Daca nu, va anunt eu…

PS: Draga Dinuta…iata feedback-ul meu mai sus. Te voi bantui, stii, da?

2 răspunsuri »

  1. Deci….am ras cu lacrimi….nu de alta, dar aceleasi sentimente m-au incercat si pe mine…si fereasca sfantul sa fac vreo pauza de cateva zile, caci parca as lua-o de la capat…
    O sa-ti dau o veste proasta, exercitiile fizice nu-s pentru slabit, ci pentru tonifiat….de vrei sa si dai ceva kile jos vezi ca are si o filmare in care spune d-na ce sa faci, adica schimbat mod de alimentatie…
    In rest, succes! Are dreptate sotul daca te tii de treaba in curand va fi bine.

    Apreciază

  2. Crede-ma, la cat am de dat jos, o sa slabesc cel putin 5 kile cu tanti asta! Dar ne urez succes si la tonifiat, no!)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

